Giada Centenaro, del departament DCEFA, segona al concurs Presenta la teva tesi en 4 minuts

El primer premi de la final, celebrada a Lleida, per a un doctorand de la URL

Giada
Giada Centerado recollint el premi (Fotografia: UdL)
La doctoranda del departament DCEFA de la Universitat de Lleida (UdL) Giada Centenaro ha guanyat el segon premi del concurs Presenta la teva tesi en 4 minuts, organitzat pel Departament de Recerca i Universitats, a través del Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC) i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI). El seu treball, titulat Soil fungal community dynamics in response to silvicultural disturbances in Mediterranean forests (Dinàmica de la comunitat fúngica del sòl en resposta a les pertorbacions silvícoles als boscos mediterranis), li ha comportat un guardó de 2.000 euros.

El director de tesi de la doctoranda Giada Centenaro és el professor agregat Josú González Alday del Departament de Ciència i Enginyeria Forestal i Agrícola (DCEFA).