Creu de Sant Jordi per a la catedràtica Teresa Capell

La investigadora és distingida per la seua recerca en biotecnologia agrària

La catedràtica de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) de la Universitat de Lleida (UdL) Teresa Capell ha rebut aquest dilluns la Creu de Sant Jordi "pel conjunt de les seues recerques en l'àmbit de la biotecnologia agrària, que han posat el focus en la necessitat d'una millora en la qualitat de vida de les persones". El president del Govern català, Quim Torra, ha lliurat la distinció a 29 persones i 15 entitats en un acte al Palau de la Generalitat, a Barcelona. Degut a les restriccions per la Covid-19 i per tal de garantir les distàncies de seguretat, l'acte s'ha fet en tres blocs separats.

Torra ha definit els guardonats com "un exemple i un reflex del que és Catalunya", de "l'esperit de treball, capteniment, solidaritat i compromís de la societat catalana, que evidencien que som un poble amb vocació de futur i personalitat pròpia". En nom de tots els premiats, han intervingut l'actriu i directora escènica Imma Colomer i el cuiner Joan Roca.

MÉS INFORMACIÓ:

Creus de Sant Jordi 2020